Nov 11, 2008

what is vulgarity?

indicent nye:

my posting in forum susu ibu.com..i said

br jumpa doc (penal opis ni la). 1st time jumpa doctor tu, not feeling well..maybe recover dr flu punye pasal.

tetibe dia temuramah panjang..siap citer pasal my weight & family history..tetibe dia kata esok dtg suh buat blood test, complete skali dgn test for tumor..

WTF!! test for tumor?

dia kata its weird for me to lose significant amount of weight eventho i am BFing.

suspen suspen..

yg makin sakit hati, blk dr clinic..told my opis manager pasal the docs diognose, the manager leh suh i stop BFing..katanye takut nnt pass ape2 pada anak..cam la bleh pass cancer cell thru milk..(mamanye dah pass cancer gen kat anak, sejak dr dlm perut lg..)

then some1 replied:

Hi!

Sory...what is 'WTF!!'...World TaeKwonDo Federation?!?

then i replied:

opps..sori termencarut kat sini...tgh emo dgn recommendation doctor smlm..actually tgh takut..but i think i'll do all the test. baik tau dr tak tau..also kalau tumor, bukan cancer cell takpe la..

then she replied:

Bagus lah if mama-miya dah perasan.

To swear or mencarut in 'open forum' mcm ni is a BIG NO-NO!!
Especially dlm web SI yg tujuannya begitu murni & luhur ini..

Rasanya..kalau nak di bandingkan..lebih besar salahnya if compare dgn new members yg dok create topic2 baru tu..yg members di SI ni dok bising hari2 & dok up kan topic tu without fail each day.

So..Elok la if selepas buat draft,kita baca balik..& if perlu edit..edit kan cepat2 before mommies lain quote kan apa kita tulis..

Just my humble advice..

TQ


then it suddenly hit me..damn it..i forgot the kind of people that i'm dealing with. they are not the type of people that say FUCK like fish in the water..(like me, skin elly and bitch aka kakak kesayanganku iaitu mak kepada incredible sarah-hulk)..so mesti they think its kasar..shimata...tetibe rasa tak sedap hati....but then again..who cares..any of my friend yg rajin read my blog & nak post here..u r free to swear & mencarut..hahahha

also additional info: swearing takkan kurangkan susu, tp benda2 negatip yg boleh mengganggu emosi mmg boleh jejaskan susu ibu...i slalu kalau tetibe ade benda yg kena tegur kat SI.com atau ade posting yg i tak suka kat SI.com,mesti susu i tetibe kurang..maybe its STRESS?

i think ni antara faktor y ramai mom out there black list susuibu.com..tak ramai org kat luar sana bebal cam i tahan teguran online..ramai mesti merajuk terus!!

1 comments:

Anonymous said...

He he he I pun salah seorang newbie yg almost kena serang kt susuibu..mmgla dh berusaha mencari tp tk dpt gak...last2 i pegi kt google then kuarla thread yg i nak kt susuibu...wa ka ka

Post a Comment

-

Disclaimer: I am not a medical doctor nor am I a lawyer. I am not a scientist nor am I an expert. I am just a wife and a mother, who is putting her thoughts and findings in a blog. All of the posting on this website & my blogs were written by me for educational purposes and as my sentimental library, but are not meant to diagnose nor treat any medical disorders. Any other materials that I may have quote from other published materials are for educational purposes only and not for any other manipulative reasons. Anyway, whatever weird stuff that I published are the real stuff that I believe works for me. Tips and tricks that might work for me. You are free to put it in your head if you thinks its valuable, but if you think its rubbish... Please don't mock me. Do please shut your pie hole.
 
HACKED BY YOUR FUCKING LASER
BANGSAT-BANGSAT MALAYSIA, KALIAN MEMANG
GENERASI YANG BERMASALAH PRESTASI NOL
TAPI KESOMBONGAN LUAR BIASA
ULAH SUPORTER KALIAN YANG MAIN LASER
ADALAH CERMIN DARI SIFAT KALIAN YANG MEMALUKAN
BLOG INI DI HACK OLEH LASER HIJAU KALIAN YANG MENGGANGGU PEMAIN INDONESIA
FUCK YOU UP!!! son of a bitch